2012 június2006 június2013 március2012 december2010 szeptember2010 szeptember

Ezredes túra

(Szerző: Dr. Lada)
2011 szeptember 03 07:08
Ezredes túra, hol is kezdjem a végén, vagy a közepén esetleg a leges leg elején?

Eljött a nap, hogy kitúrhassam 1000. geoládámat, így egy kisebb ünnepséget terveztem rá és azokkal akik rendszeresen erősítik a csapatot tudattam, hogy számítok rájuk. Elkezdődtek a jelentkezések, majd a lemondások. Elsőnek Robi mondta le "Az ellenség keze betette a lábát, így sajnos nem tudok veletek menni." szöveggel, itt már gyanút fogtam, de még nem voltam biztos a dolgomban, majd Peterm esküvő címén, itt már biztos voltam valami készül, mikor Floridaiék is lemondták akkor már tudtam készül valami, azért is írtam nekik a fórumba, hogy: Nagyon sajnálnám ha nem találkoznánk.:-)))))) Remélem Petermmel lesztek esküvőn:-))))))))
Innen lázas gondolkozás kezdődött, mert feltételeztem, hogy ők hamarabb érkeznek és kiveszik a ládát és kicsit távolabb megbújva figyelik ahogy össze vissza keresem, de nem találom, majd nagy röhögéssel előbújnak és megkérdezik, nem ezt keresed? Tudtam ebbe Klau és Sütke keze is benne van, ezért azt számoltam hogy tudok velük egy autóba kerülni, hogy ne tudjanak telefonálni és hogy tudom megoldani, hogy nem az eredeti parkolót, hanem az Egri vár mögöttit használjuk és meglepjük a Teve szikla felől a csapatot, akik épp a másik irányból várnak.:-))) Mivel többen a Pborosjenői parkolóba mentek, így ezt sajnos nem tudtam eljátszani, így maradt az a terv, hogy megnézem a ládát, ha nincs a helyén Klaunak és Napsütkének megemlítem, hogy hívják fel a galád brigádot és hozzák elő a ládikámat.:-))))
Reggel 14-en indultunk neki a Thökölytől, hogy Ildit felvegyük a Flóriánnál. PMR-en szóltak Sütke autójából, hogy Zsóka bal hátsó kereke defektes, megpróbáltam a belső sávból kicsalni a csapatot a benzinkútra, de nem sikerült már bekanyarodni, így Zsókáék visszatolattak mi meg mentünk a Flóriánhoz. Itt utolértek Zsókáék és Ildivel 15 főre bővült a csapat. Gyorsan leértünk a kiszemelt parkolóhoz Pborosjenőre. Itt egyből feltűnt Peterm golfja, meg a túrát lemondottak csapata. Itt biztosra vettem, hogy a láda a helyén lesz és nem ér több meglepetés. Peterm a csomagtartójából porciózta a süteményeket Évibaby által szerzett repülőgépi tányér és evőeszközkészlettel.
Meg is jegyeztem, ha a köjál épp erre jár büntetés lesz a dologból.:-)))) Tibi egyből hozzátette, hogy Peterm már megszokta, majd kifizeti a 10000-et.:-)))))
Itt még páran csatlakoztak a csapathoz, így 26-an lettünk. Nekiindultunk az 1000. ládának és előtte Izsivel futottunk össze. Mikor a barlangtól a kb 30 méterre lévő ládához indultam lefagyott a GPS, így fejből mentem, és ki is szúrtam a hatalmas ládát. Megörülve ki is kaptam és megjegyeztem, hogy mikor legutóbb láttam jóval kisebb volt, majd felpattintottam, hogy logoljam, no ekkor ért az igazi meglepetés, mert logbook helyett sok sok ajándékot láttam benne a nevemmel ellátva. Itt a csapat minden vicces írást felolvastatott velem ( közben jókat kacagtunk, mert mindnek volt némi valóságtartalma), majd elkészítettem az 1000. ládához a logfotót és végre a 3 üveg pezsgő is kibomlott. Még szerencse, hogy számoltam a pótemberekkel és nem 2 hanem 3 pezsgőt vettem.:-)
Mikor kivigadtuk magunk nekiindultunk a túrának is. Elsőre a teve sziklát másztuk meg, majd elhaladtunk az Egri vár makettje mellett. Egy jól benőtt ösvényen elértünk a Jenői toronyhoz, majd a deszant kiképző pályán leereszkedtünk. A függőhíd a nagy többség tetszését egyből elnyerte így folytattuk a kiképzőpálya végigjárását. Az egyensúly fejlesztő gerendát is mindenki kipróbálta több kevesebb sikerrel. A bunker rendszer és az őrtorony is sokaknak egyből elnyerte tetszését, így ezeket sem hagytuk ki. Majd vissza a függőhídon és irány a Solymári fal. Ezt a jó meredeket is mindenki jól bírta. Majd megtaláltuk az erdő relytéjét egy merci kaszni képében, no meg, hogy ne legyen ez olyan meglepő még nem messze tőle egy lánctalp darabot is találtunk. Valószínű itt lehet a mágneses pólus és nem a sarkon, mert minden vasat ide vonz.:-))))))
A Fehér hegy szikláiról gyönyörködtünk kicsit ismét a mesés panorámába, majd bevettük az egri vár makettjét, ahol egy buli fogadott minket. ( Jól megszervezték nekem ezt a napot a csapat tagjai, még egy bulit is ideszerveztek.:-))))) Itt Áfonyás Bsör és hasonlók elfogyasztásába kezdtünk. Egy nagyobb csoport nagymamába is belefutottunk, Napsütke egyből felkiáltott mindenki szerezzen magának egy nagymamát.:-))))) A várkapuba elkészítettük a csapatképet, majd nekiugrottunk a rekkenő hőségbe a lankásnak cseppet sem nevezhető kéknek. Pihenésképp félúton megnéztük a Szódás barlangot, meg a tetejéről a panorámát. persze a barlangban is lőttünk egy jó csoportképet. Felértünk Kevély nyeregbe és innen le a Mackó barlanghoz.
Azt hiszem sokaknak hatalmas élmény volt a szűk, nyirkos, koszos kürtőben a felmászás. Ezúton is köszönöm Bálintnak a segédkezést. Mikor már mindenki eljutott a barlang mélyére és utána ki, egy meredek ösvényen felmásztunk a Kis Kevélyre, ahonnan mesés panoráma tárult ismét elénk. Itt kitúrtunk egy szép kis fa kincsesládát, majd egy ösvényen visszajutottunk a Kevély nyeregbe. Innen a Z-ön a Zöld barlang következett, amit szintén végigmásztunk, majd a kicsit arrébb lévő kilátópontról még a Mátrát is láttuk. Itt kezdett a csapatnak a folyadékja erősen megcsappanni, de azért még Ősbuda várához is leereszkedtünk. Itt Bálint nekiállt pizzázni, meg is kérdeztem, hogy melyik cég futára hozza ide ki a pizzát, mert én is rendelnék.:-))))
Egy kis emelkedőt és lejtőt leküzdve visszaértünk Pborosjenőre ahol az első közkutat ami utunkba esett jól kifosztottuk.:-))))
2 kocsival rövidítettünk, így még Budakeszin is jártunk.:-)))))))))

Köszönöm szépen a csapatnak a meglepetést, nagyon megható volt, azt hiszem ez emlékezetessé tette a túrát mindenkinek, de nekem biztos!

Ismét jó volt veletek, folytatjuk, bár nem tudom ezt hogy lehet majd űberelni.:-)))) (Most már tényleg kell szerezni egy komplett medve családot.:-)))))