2016 december2013 december2012 szeptember2011 szeptember2009 december

Újévi köszönő helyett

Tigriske
2013 december 31 13:45
Búcsú az Óévtől - az Újév küszöbén :)

Újévi köszöntő helyett

Nézzük – mit is csináltunk és merre is jártunk az elmúlt évben – panaszra nem lehet okunk, mert mindig együtt voltunk és mindig együtt csavarogtunk hétről-hétre – néha ugyan „megcsaltalak” Benneteket, hogy én is kitekinthessek egy kicsit a világra, járjam a magam magányos kis útját

32 túránk volt 2013-ban (érdekes módon 2012-ben is ennyi volt) – ez, ha kilométerekben nézzük – és a kabala 15 km-emmel, akkor is cca 500 km-t tesz ki....

Ha a létszámot nézzük - cca 600 ember fordult meg körünkben, úgyhogy egy szót sem szólhatok arról, milyen egyedül és milyen magányos vagyok, mert a számok az ellenkezőjét mutatják

Sokat tekeregtünk a Pilisben, Börzsönyben, Budai-hegyekben, voltunk a Mátrában is, és ami az utunkba került, mindent bejártunk, megcsodáltunk, megmásztunk, kő – kövön nem maradt – remélem nem hagytunk ki semmit sem, az Éles-kő életem fájdalma – de meg fogom keresni, nem teszek le róla

Nyáron nagyon szerettük a Velencei-tavat, szinte minden héten pancsoltunk Gárdonyban, ettük a lángost, ettük a magunk sütötte sütiket, ittuk a finom fekete sört is hozzá, de nagyon élveztük ezt is – aszalódtunk a napon – és süttettük a hasunkat rendesen - hétszámra

Többször előszedtük a titkos helyünkön az eldugdosott szalonnasütőnket is, és boldogan sütögettük sütnivalónkat nemegyszer – csak nem volt, aki ellopja a kolbászunkat – és Agyasnak sem volt kit kergetni már

Mivel nagyon szeretem a sziklákat, szurdokokat – ennek megfelelően ebben is volt részünk bőven – várakat néztünk, vízeséseket csodáltunk, kilátóztunk, hajókáztunk, fényképeztünk több száz csodát.

Mit is jelent nekünk a túrázás?

Elsősorban, hogy együtt a csapat.

Hétről-hétre jönnek, kitartanak mellettem régi- és új túratársaim – egymáshoz tartozunk, és amikor már péntek késő este van, nyugodtan elkönyvelhetem, hogy ismét jó csapat állt össze – indulhat a túra – és ez nagyon jó érzéssel tölt el

Másodsorban pedig azért megyünk, hogy levegőn legyünk, töltődjünk, elfeledjük a heti rosszat. Kikapcsolódunk, nem versenyzünk a teljesítménytúrázókkal, nem hajt minket senki – megyünk a magunk útján, jól érezzük magunkat, mindig van valami játék, frizbi – miegymás, olykor sütemények varázslata is előkerül a tarisznyából, amit külön köszönök szépen - ez még hangulatosabbá, családiasabbá teszi utunkat - soha nem unatkozunk egy túrán sem, tulajdonképpen élvezzük egymás társaságát

Drága Barátaim!

Ennyit szerettem volna írni – Újévi köszöntő helyett – tartsatok ki – a jövő év is tele lesz túrával – nem lankadunk – tovább járjuk a nekünk szánt utat – és nagyon büszke vagyok Rátok, hogy oly sok túrán – hegyen-völgyön-vízen át – mindig követtetek, kitartottatok és velem voltatok

Várlak Benneteket jövőre is - és természetesen szívesen látjuk az újonnan jövőket is egy kis kalandra, túrára, kirándulásra