2010 szeptember2009 december2009 december2012 szeptember2008 március2011 június

Sziasztok :)

Újra itt....

Szinte minden héten :)

Most egy "klasszikus" túrán vagyunk túl, "klasszikus" helyeken jártunk, nagyon "klassz" csapattal.

Nosztalgiáztunk a fogaskerekűn, felmentünk a János-hegyen az Erzsébet-kilátóba, lecsorogtunk a Szépjuhásznéhoz - és elmentünk a Kaán Károly- kilátóba is.
Mindezt egy nagyon jó csapattal, nagyon jó létszámmal - 23-an voltunk, egyik kedves túratársam még sílécet is hozott, egy darabig velünk tartott, de a mászást nem bírta a talpakkal - így elcsúszkált mindig valamerre - hébe-hóba azért összefutottunk - a túra végére ismét hozzánk csapódott.

Nagyon jót tett nekünk a BKV sztrájk, mert csodálatos napot szerzett nekünk azzal, hogy nem a múlt héten kellett megtennünk ezt a túrát, aki velem volt, az átélte azt a felejthetetlen élményt, amiben részünk volt.

Gyönyörű havas táj fogadott bennünket már a Széchenyi-hegyen, harapni lehetett a friss levegőt, és szinte érintetlen havon mentünk a Normafáig, szinte csigalépésben, mert olyan gyönyörű volt a táj, hogy állandóan megálltunk gyönyörködni, fényképezni. Érdemes megnézni majd a galériákat, a képek magukért beszélnek.

Normafánál tartottunk egy kis pihenőt, nagyon sokan voltak fent amúgy szánkózni, síelni, levegőzni -főleg kisgyerekes családok - nagyon jó volt nézni őket, ahogy csúszkáltak, siklottak a hatalmas hóban.

Forralt bort ittunk, sütit ettünk, jól éreztük magunkat, szikrázott a nap is már, úgyhogy a mi életünkből már nem hiányzott semmi - nagyon elégedettek voltunk a sorsunkkal :)

Szép lassan felértünk a János-hegyre, volt aki a műúton, volt aki a meredek lépcsőn ment fel a kilátóhoz, szép tiszta volt a levegő, úgyhogy ismét rengeteg fotót csináltunk az alattunk fekvő városról - bámészkodtunk, napoztunk, aztán irány lefelé - várt bennünket még egy kis séta a Szépjuhásznéhoz.

Ott ebédszünetet tartottunk, a havas asztalok csalogattak bennünket, hogy maradjunk ott :) - semmi akadálya, szívesen tettünk eleget - mert egy nehéz magaslat várt még bennünket (ezt csak én tudtam) így hagytam a társaságot nyugodtan enni, pihenni.

Szieszta után megindultunk az emelkedőn, fel a Kaán Károly kilátóhoz. Itt is szinpompás havas táj, a szemünk már hozzászokott a látványhoz, de betelni még most sem tudtunk vele, így haladtunk felfelé szép csendesen és kényelmesen. Sokan nem jártak még itt, úgyhogy sebtiben felmásztunk a lépcsőkön, újra Budapest panorámáját láthattunk, de valahogy sokkal tisztább volt a levegő és a látkép, mint a János-hegyen. Itt is sok fotó készült, elidőztünk jó félórát itt a kilátóban - majd szép kényelmesen elindultunk végcélunk felé - Hűvösvölgynek.

Pár km után magunk mögött hagyva a megtett utat - mindenki megelégedettségére - le is értünk, épségben - egészségben - boldogságban - mindenkiben mély nyomot hagyott ez a nap, mert nem mindennapi élményben volt részünk - ajándék volt ez a nap - mindannyiunk számára  kiélveztük minden percét, feltöltődtünk a sok látnivalóval, tüdőnk is tele volt a nagyon friss és jó levegővel, arcunkon a Nap sugarával érkeztünk le a villamoshoz. A túrának vége volt, páran kisvonattal mentünk vissza a Széchenyi-hegyre, hogy még egy kellemes élménnyel megtetézve zárjuk le ezt a napot.

Kedves Túratársaim!

Örömömre szolgál, hogy egyre több a fiatal a csapatban, egyre több a huszon-harmincéves, aki megtisztel jelenlétével és nem okoz gondot nekik, hogy picit idősebbek vagyunk náluk - és ezt külön köszönjük.

Egyre több a férfi túratárs is, lassan felébrednek Ők is, és rájönnek arra, hogy számukra ugyanolyan fontos az egészség (főleg ötven felett) :) - mint nekünk, nőknek. Hajrá Uraim, csak így tovább :) - várunk Beneteket szeretettel :)

Mindent megteszek azért, hogy még jobb és még kellemesebbek legyenek a túrák, és szívesen látok mindenkit a csapatban, aki késztetést érez arra, hogy mindig valami újat csináljunk - más utakon járjunk.

tigriske

Budapest, 2010. január 23.

fotók és beszámolók:
http://www.setafika.hu/new/ - tigriske - galéria- és élménybeszámolóra kattintva