2006 szeptember2011 szeptember2015 december2013 március2007 június

2008 november 22 22:59
Sziasztok!

Újra itt :)

Országjárók köre, 2008. november 22-én szombaton, csapatlétszám cca 30 fő, ebből hazaért velünk 27 :) - a többi ember elkóricált :)

Útvonalunk: Solymár, Nagyszénás, Nagykovácsi.

De menjünk szépen sorjában.

9 óra Moszkva tér, szép napos délelőtt, ahhoz képest, hogy egész éjszaka tombolt a szél és esett az eső - gyönyörű idő.

Lassan összejött a nép, indulunk Hűvösvölgy felé villamossal, majd Sojmár felé vesszük az irányt - busszal.

Szépen, lassan, komótosan elindultunk Jegenye-völgy felé, mindenki tele energiával és jókedvvel, megy a sutyorgás, beszélgetés, hisz\\\' rég nem láttuk egymást, majd 5 km után megérkeztünk a Muflon itatóhoz - ez jól is jött, mert napfény ide- vagy oda, ugyancsak átfáztunk, ittunk egy kis meleget, ettünk egy kis hideget, aztán újra fel a hátizsákot - mentünk a Zsíros hegy felé.

Itt már változatos volt az időjárás, kaptunk mindent az égiektől, napfényt, szelet, havat, virágot, fát, jó szót, gyönyörű panorámánk volt a Pilisre, Pilisvörösvárra és a környező falvakra - csodálatos sziklák meredeztek felénk, rengeteg fotó készült, érdemes lesz megnézni a galériában, és miután kifagyoskodtuk magunkat, elindultunk Nagyszénás felé.

Itt is volt panoráma, gyönyörű, feledhetetlen kilátás a tájra - jó magasan voltunk (550 m)- lehetetlen volt nem látni a táj szépségét.

Utána Kutya hegy felé vettük az irányt, onnan mentünk le Nagykovácsiba.

Egyre sűrűbben esett a hó, a szél is kitett magáért, de megérte a fáradtságot, mert mindenkit kiszakított a mindennapokból, kikapcsolódtunk rendesen, és kellő fáradtsággal érkeztünk meg három óra körül - Nagykovácsiba.

Kedvünk még most is töretlen volt - nem fogott ki rajtunk az időjárás - ment még mindig a traccs és viháncolás :)

Nagyon jó és kellemes túra volt, köszönjük a fáradtságodat Laci.